niedziela, 2 grudnia 2012

Dzień dobry!

Witam, na swoim blogu będę poblikowała rozdział po rozdziale mojej książki fantastycznej. Mam nadzieję, że podołam i będzie to pierwsza powieść, którą uda mi się skończyć. Przypuszczam, że będzie sporo błędów, może i niejasności więc od tego, drodzy czytelnicy macie możliwość komentowania. Piszcie wszystko co chcecie, o tym co Wam się podoba a co nie, co powinnam zmienić, poprawić, dopieścić lub usunąć. Życzę miłego czytania.

Zapraszam też na mojego drugiego bloga: [KLIK!]


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kiedy wieść o narodzinach czwórki rodzeństwa, których ukryta siła jest w stanie przeszkodzić przywódcy złego Klanu Cierni, dociera do rządzącego weń Hefajstosa, postanawia on pozbawić życia swych przyszłych potężnych przeciwników. Jednak los okaże się dla trójki z nich łaskawy i zostaną ocaleni przez Aresa, przywódcę Klanu Ognia, próbującego bezskutecznie wprowadzić pokój na tereny Mystical Bordeaux. Zagubiona Miriam, wyszkolona i posadzona na stanowisku przywódczyni w bardzo młodym wieku, mimo dręczących ją wpomnień, wewnętrznych katuszy, sumieni, nieszczęśliwych miłości, z całych sił będzie starała się zwalczyć złe Klany, rządzące przez morderców. Przede wszystkich morderców najbliższych jej osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz